Door foto’s te maken van kinderen van basisscholen uit de lokale gemeenschap, creëren we een grotere herkenbaarheid en betrokkenheid. De boodschap is impactvol, speels en niet belerend.

Door foto’s te maken van kinderen van basisscholen uit de lokale gemeenschap, creëren we een grotere herkenbaarheid en betrokkenheid. De boodschap is impactvol, speels en niet belerend.
In opdracht van het toeristisch platform Medemblik.
Visualisatie Koffie loterij concept. Win een reis naar Brazilië.
EEN GESCHIEDENIS MET TWEE GEZICHTEN
Het is altijd weer een feestje om de spannende verhalen die conservator Paulette Kooijman opduikt uit de (locale) geschiedenis te mogen visualiseren.
De Spaanse legerofficier Diego Carillo de Mendoza Pimentel en watergeus Diederik van Sonoy, slotvoogd van Radboud verbleven samen in het kasteel. Wie is de vriend en wie de vijand in een geschiedenis die zich afspeelt in de onrustige jaren voor de Gouden Eeuw…
Winery
Corporate identity branding, web- and packaging deisng, illustrations and photography.
Conceptbeeld voor De Gouden Nacht. Een terugkerend cultureel evenement in Medemblik met ieder jaar een ander thema. Lantaarnopsteker Joop steekt het licht aan op de verschillende locaties die deelnemen aan het culturele evenement De Gouden Nacht. Hij vormt de verbinding tussen de gouden eeuw en nu.
De Gouden Nacht is een sfeervol cultureel evenement voor jong en oud. Op 13 locaties in Medemblik is een gevarieerd aanbod met theater, muziek, lezingen, kinderactiviteiten, nachtwandelingen, griezelprogramma’s en exposities.